21 Mayıs 2011

Yagmurlu günlerde..


Aslinda suan hava çok güzel. Peki bu baslik neyin nesi ? Yagmurlu günleri özledim belki.. Yok, imkansiz günesi her zaman yagmura tercih etmisimdir.
Geçenlerde BEAST'in yeni albümünü indirmistim (Fiction and Fact), tamamini dinlemeye zaman bulamadan mp4'üme attim (evet, hala iPod'a geçis yapamayanlardanim) , okulda, disarda, yolda, canim sIkIlirsa dinlerim diye. Peki yagmurla ne alakasi var bunun ?
Dün gece uyukuya dalmadan önce
bir sarki dinledim, Beast'in yeni albümünden (sadede gel, sadede), sarkinin ismi "yagmurlu günlerde" (on the rainy days), bayildim! Bir sarkiyi ilk dinleyiste, sözlerini anlamadan sevmek çok zordur. Keske daha önce dinleseymisim diyorum simdi.
Sabah kalkar kalkmaz ilk isim sarkinin sözlerini aramak oldu, hayal kirikligina ugramadim lyric'de çok hos. Duygusal bir sarki olan Rainy Days daha hassas bir üzüntü vurgulamak için gerçek bir yagmurlu günde kaydedilmis.


Iste Beast - Rainy Days [canli performans]



Ve türkçeye çevirdigim sarki sözü ;


Dünya karanlik olunca
Yagmur yavas yavas yagmaya baslar
Hersey burda zaten

Bugünlerde bile, süphesiz
Cikamiyorum isin içinden
Seni unutamiyorum

Bunun son oldugunu biliyorum
Sadece çilginlik oldugunu biliyorum
Dogru olmadigini biliyorum

Kendimi aldattim sadece
Bu gurur yüzünden seni bulacak durumda degilim

Yagmurlu günlerde gelip beni buldun
Tüm gece iskence ettin bana
Yagmur son bulmaya baslayinca, gidiyorsun
Yavas yavas, azar azar, öyle durdun

Sarhos olmam lazim, sanirim içmeyi birakmaliyim
Yagmur yagmaya basladigindan beri, herseyi oldugu gibi birakabilirim
Ama bunlar seni özledigim anlamina gelmiyor, süphesiz bunlarin anlami bu degil
Bu söylediklerim sadece birlikte oldugumuz zamanlar zor oldugu anlamina geliyor.

Senin çok sevdigin tarzda bir gün oldugunda
Seninle geçirdigim guzel anilari sakliyorum
Tüm anilar bahanesiyle, yeniden ilerliyorum
Bundan kaçmaya gayret bile edemiyorum

Izlerini sildim simdi
Hafizami bosalttim
Ama yagmur yeniden yagmaya baslayinca..

Güçlükle saklamaya çalistigim tüm anilar
Geri geliyor, sen olman lazim

Yagmurlu günlerde gelip beni buldun
Tüm gece iskence ettin bana
Yagmur son bulmaya baslayinca, gidiyorsun
Yavas yavas, azar azar, öyle durdun

(Senin için)
Simdi, geri gelmek için yol yok bana
Ama o mutlu yüzüne bakinca

O günden sonra tekrar gülmeye çalisacagim
Seni durdurmak için gücüm olmadan

Yagmurlu günlerde gelip beni buldun
Tüm gece iskence ettin bana
Yagmur son bulmaya baslayinca, gidiyorsun
Yavas yavas, azar azar, öyle durdun

Birsey zaten bittiginde ne yapabilirim ki?
Aptal gibi pismanim simdi
Yagmur yagiyor, tekrarliyor
Durdugu zaman, bende duracagim

Yagmur yagiyor, tekrarliyor
Durdugu zaman, bende duracagim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder