15 Mart 2011

Secret Garden .

Dün, bu dizinin son bölümünü izleyip bir dramanin daha sonuna gelmis bulunuyorum.
Böylesine harika bir diziyi uzun zamandir izlememistim.
Önce kisaca konuyu anlatayim ; Simdi efendim, bas rol oyuncumuz Hyun Bin, veya dizideki adi ile Kim Joo Won simarik zengin ve ünlü bir magazanin baskani, ayni zamanda magza sahibinin torunudur. Gil Ra Im kizimiz ise ünlü aktrislerin istedigi güzellige ve harika bir fizige sahip bir dublördür.
Kim Joo Won, Gil Ra Im'e ilk görüste asIk olur, fakat Ra Im hiç yüz vermez. Bir gün issiz bir ormanda garip bir lokantaya girerler ve oranin sahibi çiçek iskisi ikram eder. Ertesi gün ise kendi ruhlarinin beden degistirdigini görürler. Joo Won Ra Im'in bedenine girmistir, Ra Im ise Joo Won'nun bedenine. Fakat bunun olmasinda ki büyük sir nedir ?



Secret Garden'i bu kadar sevecegim aklima gelmezdi, birakin sevmeyi, izleyecegimi bile tahmin etmiyordum. Yok neymis efendim ruhlar beden degistiriyormus, adam ilk goruste asIk oluyormus falan falan..
Fantastik dizileri/filmleri hiç sevmiyorum bu yuzden de Secret Garden'i izlemekle bu kadar geç kaldim, kiziyorum simdi kendimi keske daha önce izleseydim diye. Bazen neden bu kadar çok önyargili davraniyorum diye soruyorum kendime, ayni seyi "Full House", "I'm sorry, I love you" ve "My Girl" içinde yapmistim ki bunlar, top 10 listemde ilk siradalar, hala aklilanmamisim demek :)


Evet, Secret Garden diyorduk. 20 bölümü + 1 special bölümü 4 günde izleyip bitirdim tekrar izlemeyi dusunuyorum, inanilmaz derecede çok begendim. Joo Won'nun komik sözleri, Ra Im'in umursamaz tavirlari, Joo Won'nun ünlü sarkici kuzeni Oska ile geçen komik diyaloglari kesinlikle izlenmeye deger.
Bazi diziler vardir anca bir kaç bölüm sonra isinirsiniz veya ilk bölümler çok hosunuza gider yalniz sonlara gelindigi zaman bikarsiniz. Secret Garden öyle degil ilk bölümden son bölüme kadar heyecanla, merakla, zevkle izledim.

17. bölüme kadar çok güldüm, çok eglenceliydi fakat ondan sonra, iki oyuncumuz arasindaki ask gittikçe derinlesmeye baslayinca problemler de büyümeye basladi haliyle ve daha çok dram agirikli devam etti dizi.

Uzun lafin kisasi kore dizilerini seviyorsaniz mutlaka izlemeniz lazim. "Kore dizilerine merak duyuyorum ama hangisini izleyecegimi bilmiyorum" diyorsaniz ilk Secret Garden'i tavsiye ederim. "Kore dizilerinden nefret ediyorum" diyorsaniz bile izleyin. Derim ben. :D

Secret Garden için yapilmis bir kaç video ;







1 yorum:

  1. bende aynen fantastik şeyleri sevmem diyerek budiziyi izleyebileceğimi hiç sanmıyordum
    ama 20 bölümde sadece 2 bölüm durağandı.
    nefessiz izzledim heralde:)

    YanıtlaSil