20 Aralık 2010

Muhtesem Yüzyil



Muhtesem Yüzyil 5 Ocak'ta ShowTV'de vizyona girecek olan yeni bir dizi. Dizi Kanuni Sultan Süleyman'in hükümdarligini anlatak. Benim çok ilgimi çekti, ve arastirmaya karar verdim. Ne yazik ki henüz dizi hakkinda detayli bilgiler yok, fakat oyuncu kadrosu sekillenmis. Önce sunu belirteyim, dizinin senaristi uzun süredir danismanlarla çalisan Meral Okay. Ve iste oyuncular :)

Halit Ergenç : Kanuni Sultan Süleyman rolünde kendileri.
Meryem Uzerli : Büyük merakla beklenen "Hürrem Sultan'i kim oynayacak?" sorusunun cevabi :) Meryem Uzerli dizide Hürrem Sultan'i can
landiracak.
Okan Yalabik : Iste benim diziyi izleyecek olmamada en büyük pay sahibi oyuncu :) Okan Yalabik Kanuni'nin sag kolu olarak bilinen ve sadrazamliga kadar yükselen Ibrahim Pasa rolünü üstleniyor.
Nebahat Cehre : Yillarin yaslandiramadigi ender kadinlardan Nebahat Cehre valide sultan, yani Aysa Hafsa Sultan rolünde.
Nur Aysan : Sarayin cariyelerinden birini oynayacak


Henüz rollerini ögrenemedigim birçok oyuncu var dizide. Dolunay Soysert, Ilker Aksum (konuk oyuncu olma olasiligi yüksek malesef), Filiz Ahmet, Merve Oflaz (ne alakaysa artik:) ), Selma Ergeç, Arif Erkin. Anlasilacagi üzere dizinin kadrosu oldukca zengin ve kaliteli.
Simdilik bildiklerimiz bunlarla sinirli, fakat ilerleyen günlerde daha çok bilgi edinecegimizi umuyorum.

Bu yaziyi bitirirken sizide en az benim kadar heycanlandirmasini bekledigim fragmanla bas basa birakiyorum efendim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder