21 Kasım 2010

Karşınızda C.N BLUE !


Yeni keşfettigim, çok begendigim, her dinledigim sarkisindan sonra "iste budur abicim" dedigim, bir birinden tatli dört muzisyenden olusan grup ; C.N BLUE!

Kim bu çekik gozluler ?



Aslinda grubun lideri olan Jeong Yong Hwa'yi (elinde kupa, yesil ceketli olan) "You're Beautiful" dizisinde kesfettim ilk, -bu arada, dramas sevenler kesinlikle o diziyi izleyin derim ben- öyle tatliydi ki dizide anlatamam.. :)

Merakima yenik dusup Google amcaya "kim bu Hwa ?! "diye sorunca aslinda C.N Blue adli Guney Kore'nin rock/pop grubun lideri oldugunu ogrendim. Yeni bir grupmus, 2009 yilinda yani geçen sene Japonya'da bir çok sokak konserleri verip deneyim kazanmislar ve "Now or Never" adli ilk albumlerini 19/07/2009 tarihinde çikarmislar, Japoncalari vasat oldugu için albumdeki tum sarkilar ingilizce. Kasim ayinda ise "Voice" adini verdikleri ve içinde sadece bir japonca sarki bulundugu mini-albumu çikardilar.

Grup, Guney Kore'de ilk kez ocak ayinda tanitilmaya basladi. Yeni çikardiklari baska bir mini-album "Bluetory" çok çabuk sarki listelerinde yerini almaya basladi, hatta "Mnet real time charts"da birinci ve "Hanteo charts"da ikinci olma basarisini gosterdiler.
Tanitildiktan sadece 5 gun sonra en çok satanlar arasinda birinci oldular ve hatta bu kadar buyuk çikis yapan ilk grup oldular.

Mayis ayinda çikan BlueLove albumunde ise bir kez daha basarili oldular.
C.N Blue 16 eylulde "I don't know why" adli japonca single çikardi .
NOT : Ağustos ayindan beri grup asya turnesinde.

Tum albumlerini/singlelerini indirip dinledim, superler kardesim ya !
Simdi bir iki tane sarki ekliyecegimde acaba hangisini koysam diyorum çunku hepsi hepsi hepsi harika yani sadece benim önerdiklerimlen sinirli kalmayin hepsini dinleyin :)

I'm a Loner.


Love


Wherever you will go


(videolarin kalitesini yukseltmeyi unutmayin)

Iyi Dinlemeler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder