1 Kasım 2010

Do Re Mi Fa Sol La Si Do

Size dün izledigim ve çok begendigim bu filmi tanitmaya çalisacagim.
"Do re mi fa sol la si do". Güney Kore filmidir. Asya dizilerini/filmlerini çok severim, insani ayni anda hem guldurmeyi hem aglatmayi çok iyi beceriyorlar.
Ben asya filmlerini izlemeye baslamadan once hiç bir film'e agladigimi hatirlamiyorum, ve simdiye kadar izledigim tum asya yapimli filmlerde hüngür hüngür aglamisligim var, bunlardan biri de Do Re Mi Fa Sol La Si Do (Muzik ve sevgilim) . Aslinda ozetini okudugumda ilgimi çekmemisti fakat can sIkIntIsindan olsa gerek izlemeye karar verdim ve daha once izlemedigim için pisman oldum !

Özet soyle ; Eun Gyu genç ve muzik asigidir, Jeong diye enerjik bir kiza asIk olur fakat Eun'nun en iyi arkadasi olan Hee-won Kang ile Jeong arasinda eskiden kalma büyük bir problemi vardir. Daha fazla soylemeyim izleyin ve görün benim gibi sonradan "neden onceden izlemedim" demeyin (:

Iyi Seyirler..

Internetten Online olarak izlemek istiyorsaniz : http://tr.sevenload.com/videolar/gdqBUfO-Do-re-mi-fa-sol-la-si-do-2008-Tr-Alt-Yaz-izle-tube-net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder