7 Ekim 2011

Mick Jagger, Super Junior hakkinda konustu.



Yavas yavas tüm Dünya'da taninmaya baslayan K-pop fenomeni bugün bir kez daha, ünlü sanatçilarin bile bu müzik türüne ilgi gösterdigi gerçegi kanitlandi. Öyle ki 2NE1 grubu Black Eyed Peas prodüktörü olan Will.I.Am ile çalisma firsati buldu, Big Bang grubu Ludacris ile "Soul By Ludacris" kulaklik tanitimi için ortaklasa çalisiyor, Kim Heechul (Super Junior) Lady HeeHee taklidi için Lady Gaga'dan övgü aldi, ve son olarak Kat Graham 2NE1 fani oldugunu açiklamisti. 


Simdi ise sira Super Junior'un övgü almasinda. 
Rock'un efsanelerinden biri olan Mick Jagger, internette gezerken anlamadigi bir dilde sarki dinledigini, ve o sarkiyi dinlerken sanki "Irlanda'da tatildeyim gibi" diyerek çok hos bir his hissettigini açikladi. 
Söz konusu olan sarki, Super Junior'un "Mr.Simple" albümünden olan "Walkin' " oldugunu ögrenip ayni yolda yürümelerini istedi ve ayrica Aysa sarkicilari tarafindan etkilendigini itiraf etti.

Bu haberden sonra Super Junior üyesi olan Shindong hislerini twitter araciyla dile getirdi : "Bu çok iyi... Maroon 5'in Jagger için bir sarkisi bile var.. Super Junior'un sarkisini seviyor.. Rolling Stones'un lideri Mick Jagger !!! Woooah etkileyici !!" Ayrica 5. albümün ana sarkisi bile degil, diger sarki olan "Walkin' " ! Üstelik ilk kitayi ben söylüyorum !!! Woah !!! I'm walkin' to the day !! I'm walkin' to the day... "[sarkinin sözleri]

Iste Mick Jagger'in begendigi o sarki ve turkçe sözleri* : 


O güne dogru yürüyorum, o güne dogru yürüyorum (eh eh eh eh)
Wo, o güne dogru yürüyorum (wo), o güne dogru yürüyorum (eh eh eh eh)

Her adim beni biraz daha uzaga götürüyor
Gitgide daha üzaga yürüyorum
Ayaklarim dolasirsa ve yere düsürsem, üzerimdeki tozu silerim (eh eh eh)
Uyaninca unutulan rüyalar gibi, bu anlarida unuturum
Bu istegi, ve bu aciyida – herseyi

Zor güveni ve yanlis anlasilmalari katetmek
Önümüzdeki yol uzun gözüksede

Yüksek tepelerde yürüyorum
Bu eski ayakkabilarla yürüyorum
Her gün yürüyorum
Sonsuza dek, sonsuza dek.
Mavi ve genis gökyüzüne dogru bir adim
Önüzde uzak duran varis çizgisine dogru bir adim
Yarin gelecek olan o yere dogru yürüyorum
O yer nerede ?

O güne dogru yürüyorum, o güne dogru yürüyorum (eh eh eh eh)

Tanidigim insanlar arasinda bir tanesi kalbimde özeldi
Sadece bir tane ask varsa bu verimsiz ve kuru çölde
Yorulmus ayaklarimin durmasini istemiyorsam, o kisi bana güç verecek.

Zor güveni ve yanlis anlasilmalari katetmek.
Önümüzdeki yol uzun gözüksede.

Yüksek tepelerde yürüyorum
Bu eski ayakkabilarla yürüyorum
Her gün yürüyorum
Sonsuza dek, sonsuza dek.
Mavi ve genis gökyüzüne dogru bir adim
Önüzde uzak duran varis çizgisine dogru bir adim
Yarin gelecek olan o yere dogru yürüyorum
O yer nerede ?

Ayaklarimin bastigi bu yer
Durdugum bu yerde
Bu geçici baris beni istila ediyor ve alisiyorum
Burada biraz daha kalma fikriyle, oturuyorum..
Ama önümdeki yol hala uzun gözüküyor

Yorgunluk beni kötürümlestirsede, ve rüzgara karsi yürümem gereksede, ritimi izleyip yürürüm.
Sonsuza dek sonsuza dek

Yüksek tepelerde yürüyorum
Bu eski ayakkabilarla yürüyorum
Her gün yürüyorum
Sonsuza dek, sonsuza dek.
Mavi ve genis gökyüzüne dogru bir adim
Önüzde uzak duran varis çizgisine dogru bir adim
Yarin gelecek olan o yere dogru yürüyorum
O yer nerede ?

O güne dogru yürüyorum, o güne dogru yürüyorum.. 

*Sarkinin çevirisi bana aittir.

Kaynak : Twitter & fr.soompi.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder