24 Haziran 2011

Yildiza asik olan bir solucan.

Herkes en az bir kez ünlü birine hayran olmustur, sarkici, futbolcu, manken fark etmez, tersini söylemeyin. Bazen çok ileri gidip asik oldugumuzu sanariz. Odamizin duvarlarini onun posterleriyle donaltiriz. Fanclub forumlarina kayit olup diger fanlari görüp sinirleniriz, sahiplenmeye kalkariz çocukca tartismalara gireriz. Kalbimizin kuçucuk bir yerini ona ayiririz, zamanla o yer ya buyur ya kuçulup yok olur, bu size baglidir. Hani birde hayaller alemine dalariz, kendi kendimize senaryolar yazariz. Uyumadan önce onu düsünüp "umarim ruyamda onu gorurum" dilegiyle kapariz gözlerimizi. Onu rüyada görünce bir an gerçek oldugunu sanariz ve uyaniriz.
Var böyle fanlar yok demeyin, kendimden biliyorum ^^ Bu kadar derin olmasada sevgim, insana neler hissetirdigini az biraz anliyorum.
Varligini bile bilmedigi birine asik olmak saçma degilde ne peki? Evet digerlere saçma gelir ama siz aldiris etmeyip sevmeye devam edersiniz.

Uzun zaman önce dinledigim bir sarki geldi aklima bu yuzden yazdim tüm bunlari. Hayatimda ilk defa bir sarkinin sözlerinde kendimi buldum. Her satirinda "harbi ya çok dogru", "ayni ben" dedigimi bilirim. Sonra aglamak gelir içinizden, neden bilmiyorum ama tuaf hissedersiniz kendinizi falan falan iste..
Dedigim sarkiyi tekrar dinledim bugun, sözlerini çevirirken o tuaf duyguyu tekrar yasadim, kötü hissettim kendimi.

Epik High - Fan



Klipte, sarkida anlatildigi gibi bir fan görüyoruz. Biraz fazla "çilgin" bir fan. Hayran oldugu kisiyi kaçirip bir odaya kapatiyor ve farkinda olmadan iskence ediyor sevdigi kisiye, örnegin çamasir makinesine atip yikanmasini beklemek gibi. En sonunda ise bir roket yapip "yildizinin" gök yüzündeki diger yildizlarin yaninda olmasi için rokete baglayip firlatmaya çalisiyor ancak ise yaramayip sevdigi kisiyi öldürüyor. Gerçekten farkinda olmadan hayran oldugumuz kisiyi öldürüyormuyuz ? Neyse sustum ^^ Iste sözler ;


 
Ah (benim olamasan bile) aklimdasin
(sana dokunamazsam bile) Gerçeklesmeyecek bir hayal bu
(söyleyemezsem bile) sana uzaktan bakiyorum
Gerçek oldugunu biliyorsun
Seni seviyorum
Kim oldugumu bilmezsen bile
Sevgilim, bilmiyormusun?
Ismimi bile bilmiyorsun
Seni dusunmekten uyuyamadim
(Öyle mukkemel ki) Elimde senin fotografin
Bu çilgin ask yuzunden paramparça olmus kalbim hayranlarinin alkislariyla sepetlendi
Dinlemiyorsun
Ölsem, fark etmezsin bile
Bir sonraki hayatinda bile kim oldugumu bilmezsin
Bu yoldan dönemem artik, seni öyle çok istiyorum ki
Yine bu gece seni öpmek için yanip tutusuyorum ki yastigimi kucaklayip sariliyorum
"Bu bizim ilk bulusmamiz degil mi?" Hep bu soruyu soruyorsun
Bugun yine uzaklasan siluetine sesleniyorum
Hep ayni sey, ama yine de sinirli bir sekilde selamliyorum seni
Diger herkesin kulaklarini tikarsam, umarim beni dinlemeyi kabul edersin
Kendimden geçiyorum seni giderken gordugumde
Gerçek hayata dönmem için sars beni!
Ufukta bir nokta olana kadar uzaklasiyorsun
Seni bir daha gorebilirmiyim?
(Soyle bana)
(benim olamasan bile) aklimdasin
(sana dokunamazsam bile) Gerçeklesmeyecek bir hayal bu
(söyleyemezsem bile) sana uzaktan bakiyorum
Gerçek oldugunu biliyorsun
Seni seviyorum
Kim oldugumu bilmezsen bile
Askim, neden bugun gülümsemiyorsun ?
Umarim hersey yolundadir
Kaygili suratini gormeye dayanamiyorum
Aci çeken ben olayim istiyorum, ama bu imkansiz umudumu yitiriyorum
Bir kez olsun beni selamlasan, hatrimi sorsan ve ben cevap vermeye çalirsirken sarilsan bana.
Seni bu gece yine ruyalarimda gorecegim
Sadece bir ruya olsa bile ve insanlar askimla dalga geçip asla yurumez dese bile.... .
Sen benimsin, o zaman neden seni surekli hak etmeyen insanlar yuzunden kaybediyorum ?
Hayir, soz konusu bile olamaz. Bugunden itibaren sadece beni goruyorsun gibi yapacagim.
Sana herseyi veririm ve beni öptugunde, dunyayi veririm.
Seni soguk ve karanlik gögsume kapatirim benden uzaga gidemeyesin diye.
Sen benim yildizimsin, hayranlarinin listesinde en bastayim
Sevgilim, lutfen, elimi tut.
(benim olamasan bile) aklimdasin
(sana dokunamazsam bile) Gerçeklesmeyecek bir hayal bu
(söyleyemezsem bile) sana uzaktan bakiyorum
Gerçek oldugunu biliyorsun
Seni seviyorum
Kim oldugumu bilmezsen bile
Boyle bir psikotik aska dusen erkekler ve kizlar o! o! o! desin
Boyle bir saçma aska dusmus erkekler ve kizlar o! o! o! desin
Benimkisi gibi bir aska dusmus erkekler ve kizlar o! o! o! desin
Kim oldugumu bilmezsen bile..
Bu sarki bana Victor Hugo'nun Ruy Blas adindaki romanini hatirlatti, ispanya prensesine askini anlatiyordu ve söyle bir cümle kulanmisti ; Yildiza asik olan bir solucan.

(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder