11 Şubat 2011

Doddle Jump !


Iste bagimlisi oldugum oyun ; Doddle Jump !
Sıkıcı sinema dersleri sirasinda sıkça oynarim, aslinda sinifça oynariz. Hatta söyle komik bi animi anlatayim ;
Yine bir sinema dersindeyiz, o kadar sıkıci bir film izliyoruz ki anlatamam taa 1920 yilinda çekilmis sessiz film. Film sirasinda biraz uyuduktan sonra aldim telefonumu doddle jump oynamaya basladim, ondan önce baska bir arkadasim telefonumda oynamis ve yüksek bir puan yakalamisti. Onu geçmek istegiyle basladim oynamaya, bir kez iki kez denedim olmadi inatçiligim artti ve uzun ugraslar sonucu rekorunu kirdim ve o mutlulukla sinifta "yuuuppppppiiii" diye delice bagirdim daha dogrusu mutlulugumu gizleyemedim, Allahtan hocada film sirasinda uyuyomusta fark etmedi, evet hoca bile uyumus..

Oyunu anlatayim biraz, sonu olmayan bir oyun. Yesil renkli tatli 'canavarimizi' dusurmeden surekli yukariya ziplatmak zorundayiz. Bu oyun yüzünden panik atak olacagim galiba hayatimda hiç heyecanlanmadigim kadar doddle jump oynarken heyecanlaniyorum.
Amaaaan diger kötü canavarlar ve deliklere dikkat edin !

"Iyi eglenceler" (:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder